„Wspólna zabawa to lepsza zabawa”

„Wspólna zabawa to lepsza zabawa” pod takim hasłem zorganizowano karnawałową dyskotekę w piątek 21 lutego 2020r.Było nas mniej niż zwykle bo wielu uczniów jest chorych, ale dla tych którzy przyszli czekało wiele atrakcji. Przede wszystkim wspólnie się bawiliśmy, integrując zespoły klasowe podczas zabaw przygotowanych przez przedstawicieli klas. Rozpoczęliśmy wspólnym tańcem…

Bale, bale w karnawale….

Klasy I- III świętowały hucznie koniec karnawału! Na pięknie przystrojonej sali gimnastycznej odbył się bal przebierańców. Królewny, księżniczki, rycerze, piłkarze i przeróżne zwierzaki bawili się przy najbardziej znanych przebojach muzyki tanecznej. Zabawy prowadzili Olaf, klown oraz Minionek, bohaterowie znanych bajek. Wszyscy mogli pochwalić się pięknymi i dopracowanymi strojami, a klasy…

Tłusty czwartek

W ramach Szkolnego Projektu Edukacyjno- Wychowawczego „Budujemy pozytywne relacje międzyludzkie” mieliśmy dziś okazję wspólnie biesiadować z okazji „Tłustego czwartku”. Choć pyszne, lukrowane pączki znikały szybko, to poczęstunek był okazją do nawiązywania relacji i wesołych rozmów między kolegami i koleżankami w klasie. Dbanie o wzajemne więzi, przyjazną atmosferę, rozwój emocjonalny uczniów…

Dzień Serdeczności – 14.02.

W dniu 14 lutego nasza szkoła świętowała Dzień Serdeczności realizowany w ramach projektu edukacyjno-wychowawczego „Budujemy pozytywne relacje międzyludzkie”. Uczniowie otrzymali serduszka z życzeniami przygotowane przez swoje koleżanki i kolegów z różnych klas. Zabawy i uśmiechu było mnóstwo! Niespodzianka pojawiła się także na lekcjach matematyki w niektórych klasach – kodowane życzenia…

Nasze przygody z językiem

W ramach realizowanej w szkole innowacji pedagogicznej pt. „English in Action – z angielskim wszędzie jesteś w domu” w dniu 31 stycznia 2020 r odbył się szkolny konkurs z języka angielskiego „Landmarks”. Uczestnikami byli reprezentanci klas 6 i 7, po dwóch z każdej klasy. Uczniowie już w styczniu otrzymali listę…

„Piątka” zainaugurowała sezon Dni Otwartych dla siedmiolatków i ich rodziców.

Przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego pod opieką nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, języka angielskiego oraz wychowawców świetlicy z honorem pełnili rolę gospodarzy, oprowadzając odwiedzających. Duże zainteresowanie szkołą i jej wyposażeniem, wiele pytań o szkolną tradycję i formy pracy, zabawy przy muzyce i piosenkach w języku angielskim, łamigłówki, a w nagrodę dla Maluchów drobne upominki…